Hiekkalaatikko – sandbox

Keskustelufoorumi Hiekkalaatikko – sandbox

Tämä aihe sisältää 68 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Beata 3 tuntia .

• Julkaisija

Beata
    Osallistuja (Participant)

Hei ylläpito! Taidan tänään kirjoittaa oikein opuksen, alkaa jo tuntua siltä…

Olen kokeillut kaikkea, tuon oikealla -yläkulmassa- olevan tekstin kanssa,,,, minulle tuli seuraavaa näkösälle…  tekstit poistui, kun kirjauduin ulos, mutta kuvassani näkyy,  että olen kirjautunut sivulle, kaikki vaihtoehdot tuli näkyviin. Omalla kohdallani näkyy vielä kaikissa viesteissäni -muokkaa- minä en nää toisten muokkaa sanaa.. Oliskohan tämä SE juju?     — Minäkin??? ..😊

Attachments:

Helenna

– Mitenkäs tässä näin kävi? Vastauksessasi minulle… näkyi nyt tuo -VASTAA- oik.kulmassa, klikkasin sitä,,,,, mutta, mutta… vastaukseni hyppäsikin tänne alimmaiseksi – olin ymmärtänyt, jotta tulisi suoraan viestin alle, johon aikoo vastata?? Taas kerran, minulla vain tabletti ja kännykkä käytössäni- onko niin että ohjelmat olisikin vielä näiden laitteiden osalta jonkin verran” keskeneräisiä”?

——

Beata hei, tuohan ei ole toiminut vähään aikaan, että vastaukset tulisivat siihen vastattavan perään, vaan hyppää alimmaiseksi.
    Eikös nämä vielä ole hiukan keskeneräisiä ja kun niin monenlaisia laitteita, ei homma ole yksinkertainen.

• tätä vastausta muokkasi 1 viikko  Helenna.

Helenna

Omalla kohdallani näkyy vielä kaikissa viesteissäni -muokkaa- minä en nää toisten muokkaa sanaa.. Oliskohan tämä SE juju? — Minäkin??? ..

ethän voikaan nähdä toisten muokkaa-sanaa, kun ei toisten viestejä pääse pääse / eikä saakaan muokata! Vain omia: se on se juju!

• tätä vastausta muokkasi 1 viikko  Helenna.

Helenna

No nyt sekä lainaus että vastaus tulee samoilla fonteilla, joten ei erotettavissa mistä vastaus alkaa: laitoin sitten muutaman viivan väliin.

Ja edelleen olisi lainaukseen tullut iso hymiö, joten poistin sen.

Beata

Aloitin viestini…     ”Hei ylläpito”..   Suuntasin kysymykseni suoraan heille. Jään odottamaan vastausta….

ps. muokkaa sanan tarkoitus on tiedossani, viestini yhteydessä, se liittyi  ”täsmäselvennykseen”.

• tätä vastausta muokkasi 1 viikko  Beata.

Helenna

Niin, Beata, suuntasit ylläpidolle ja tietenkin odotat heiltä vastausta, mutta silti asioihin voi sanoa ihan ystävällisissä merkeissä, jos olisi vaikka avuksi, mielipiteensä ja näkemyksensä, kun satun näistä asioista jotain tietämään ja tämä on hiekkalaatikko. Ja sanoinkin sen vain pariin seikkaan viestistäsi.

Ja tuo vastaushan on hyppinyt jo pitkään noin, etkö ole huomannut.

Katja_admin
    Avainmestari (Keymaster)

No nyt sekä lainaus että vastaus tulee samoilla fonteilla, joten ei erotettavissa mistä vastaus alkaa: laitoin sitten muutaman viivan väliin. Ja edelleen olisi lainaukseen tullut iso hymiö, joten poistin sen.

Fontin saa lainausta tehdessä vaihdettua pieneksi klikkaamalla työkalurivin ”lainaus” painikkeen pois päältä (kts. kuva). Kiitos muista tiedoista, hiomme näitä työkaluja mahdollisuuksien mukaan ja pyrimme saamaan mahdollisimman monet toiminnot, kuten tuon vastaus-painikkeen toiminnan, kuntoon ennen kevätkauden alkua.

Beata

Ja jällee ylläpidolle,,, kun ei vastausta ole kuulunut.. Jos muista oikein, halusin tietää MISTÄ JOHTUU, mikä vaikuttaa, ettei koko viestiä saa poistettua??

Sivulla ei myöskään ole uloskirjautumisen mahdollisuutta.

Kyn yritän poistaa, yleensä jään jumiin pitkäksi aikaa sivulle, ei ole ”kirjaudu ulos”.  Kirjoitusaihiokin kuvissa toisenlainen.                    Poistun kotinäppäimestä, kun selaimesta otan sivun aikain päästä, sama, ei saa sivua ”järjestykseen”.

Olisiko missä vika, kun kirjoitusaihiokin

Laitan kuvat, ehkä kertoo mitä tarkoitin.. Liittyykö ehkä laitteeseen?

Attachments:

Beata

Onkohan niin että nyt hyppää oikeaan paikkaan tämä vastaud??

Ymmärsin YLLÄPIDON kommentistsa,  että VASTAUS tulee… ”paikallensa”?

Vastasin omaani.

Beata

Kala tai pupu olisi makoisa pala tähän hätään..

• tätä vastausta muokkasi 1 viikko  Beata.
    Attachments:

Beata

Onpa hupaisia ongelmia….. näissä viestiin vastauksissa tässäkin.

Beata

Alkupala paikallaan..

Beata

Saas nähdä miten viestieni käy.🤔

Beata

Tuossa yllä näkyy sivu joka tuli.

Kuvia on tässä..

Tämä lienee normaalin näköinen kirjoitusaihio?

Nyt teen puhelimella

Sako mitenkään puhelimeen kirjoitusaihion , niin jotta olisi keskellä näyttöä, yleensä vasen reuna om ”ulkona”.

Attachments:

Helenna

Kokeilen mihin tulee tämä minun viesti vastauksena, kun painon tuota Beatan viestin vastausta 5.1. 21.55

Beata

Onkohan niin että nyt hyppää oikeaan paikkaan tämä vastaud?? Ymmärsin YLLÄPIDON kommentistsa, että VASTAUS tulee… ”paikallensa”? Vastasin omaani.

O H HOO, olisko niin, että pysyy?

Helenna

No niin, loppuun tuli. Ei tullut sinne sen viestin perään.

Näinhän tämä on toiminut jo pitkään, että kaikki viestit tulevat loppuun, vaikka olisi painanut jonkun välissä olevan viestin vastauspainiketta.

Beata

Ihan hirvittää, kun ohjeta tulee ja tulee, okein saisi päänsä pyörälle.        –Kun itse omin neuvon on jotenkin päässyt jyvälle, kokeillut tuskissaan yrittänyt,,  haluaa tekemiään katsella ja oppia…  niin kauan kun muistaa… Sitten koko homma sekoitetaan. Tulin katsomaan/ oppimaan miten tein, tässä sitä nyt ollaan. Pitää hypätä yli, jotta pysyy vanha pää jonkin verran vielä matkassa mukana….

On parempi, kun yksin yrittää..

Katja_admin
    Avainmestari (Keymaster)

Tuossa yllä näkyy sivu joka tuli. Kuvia on tässä.. Tämä lienee normaalin näköinen kirjoitusaihio? Nyt teen puhelimella Sako mitenkään puhelimeen kirjoitusaihion , niin jotta olisi keskellä näyttöä, yleensä vasen reuna om ”ulkona”.

Hei Beata, kyllä kuvassa viestin kirjoitusalue näkyi oikein työkaluriveineen. Ymmärsinkö oikein, että laitteessasi työkalurivi ei aina näy ja osa kirjoitusalueesta jää piiloon kuten kuvassa? Jos ongelma jatkuu, voisitko laittaa viestiä kaavakkeen kautta, ongelma on uusi ja tarvitsen hieman lisätietoja. Viestien poistamiseen liittyvään kysymykseesi vastasin saaristomeri.utu.fi aiheen alla.

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.