Saaristomeri.utu.fi

Keskustelufoorumi Saaristomeri.utu.fi

Tämä aihe sisältää 45 vastaukset, 9 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Beata 3 päivää .

• Julkaisija

Helenna
    Osallistuja (Participant)

Olikos se nyt sitten niin, että kun lainaa niin vastauksen fontti pitää itse muuttaa, että tulee erotetuksi lainauksesta, kuten yllä Katjan viestissä on?

Tuolla Seili Osprey 2018 esim. Beatan viestissä 26581 kaikki samalla isolla fontilla ja heti ei hahmota mistä alkaa vastaus.

Katja_admin
    Avainmestari (Keymaster)

Olikos se nyt sitten niin, että kun lainaa niin vastauksen fontti pitää itse muuttaa, että tulee erotetuksi lainauksesta, kuten yllä Katjan viestissä on? Tuolla Seili Osprey 2018 esim. Beatan viestissä 26581 kaikki samalla isolla fontilla ja heti ei hahmota mistä alkaa vastaus.

Kyllä näin täytyy tehdä, emme pysty valitettavasti tähän ominaisuuteen itse vaikuttamaan.

Helenna

Toivottavasti kirjoittajat tämän huomaavat, että jotenkin erottavat lainauksen vastauksesta: joko toisen tekstin fonttia muuttamalla tai vaikka väliviivoin. 👍

Beata

Marita! Laitoin HIEKKALAATIKKOON sinulle postia…

Beata

… Ylläpito, Katja! SINULLE  VIIMEISIMMISTÄ …🌹…

– Tiedän,  jotta oman työnne ohella, vapaehtoisesti aherratte palstalaisten hyväksi! 😜 Täällä riemuitaan, kun näemme pesille, mutta, mutta….

ps. kirjoitit viestissäsi monikossa, joten heille kaikille samat ja isot KIITOKSET! –  Tälläkertaa omalta osaltani –

☆..Ja jälleen kirjoitettaessani ”sahaa”…

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.