Keskustelu

Share with:

FacebookTwitterGoogle

Kirjoita

Keskustelua

1. Säikähdin oikein… Onko muitakin ”yöhiipareita”? -kuin minä-

2. PLH Olliella vähän lainvastaisia otteita kalan riistossaa äiskältä…. nokan tyvestä kiinni ja vetoa… elävä kala siinä temmellyksessä katosi lattian rakoon ja Olliella oli vaikeuksia löytää se – no sitten helpotti kun kala heilautti pyrstöään…

3. Tänään taitaa olla yhteinen retkipäivä??🤣 Evästä varaan piisaa pitkin matkaa?

4. Nyt tuli sellainen kala että ei kala valekaan riitä..molemmat kupu täynnä,eikä tiedä mitä tekis..

5. Jälleen emo Olivia toi HPL:n pesällä isot ruohotupsut ja katsoo kohtaa jossa Squirtin jäännökset oli tai on jos jotain on jäljellä (siitä ei oikein saa selvää). Emo myös piipittelee. Tämä tilanne nyt juuri jatkuu. Tässä on kyllä kyse jostain selkeästä toiminnasta.

6. Nestori on ollut huitelemassa koko päivän. Käväisi tuossa ja kyseli joko meillä syödään.

7. Jompi kumpi, en erota vieläkään.

8. Hei pitkästä aikaa! Täällähän on hieno kamera nykyään! Kärrynpyörä sen kunniaksi 🙂
    Mikäs pesällä on ollut meininki?

9. Marita, sinulla on taipumuksia tällaisten vieraskielisten tekstien suomennoksiin?? Miten olis Junapesän kohdalla…😴 ? ?

10. Junapesä, siellä jossakin. Minäkin olen napsinut kuvia, eilen kävin tällä pesällä. Olen ottanut vain tilannekuvia, juuri siitä hetkestä, kun ”SE” tapahtuu…😂😀 En kelaa taaksepäin, ( ei oikein tabletilla onnistu), enkä harrasta Tuben kaappauksia…😇…

11. Vasuri toi kalan pesälle. Toinen poikanen huutaa nälkäänsä.

12. Nappasin tuon kuvan.En ole varma ,mutta luulisin seen olevan Vasuri. Katseli yläilmoihin siihenmalliin, että siellä on vielä jokin lentävä

13. Seilin pesällä taitaa pyöriä vierailija. Tuliko istumaan pesälle, kun poikaset siellä? Näytti siltä että jälkikasvu suojasi hienosti pesää.

14. On vilkasta aikaa, lentoharjoittelussa, Paltamon nuoret ovat innostuneita, kivaa kun on ilmakin suosiollinen. Kyllä nyt ollaan väsähtäneita…

15. Nestori on tänäaamuna tehnyt useampiakin pyrähdyksiä.

16. Mun piti koittaa kanssa, kun se sun touhus näyttikin niin kiehtovalta, mutta… jokin meni vikaan, ihan meinasin sun päälle hypätä…

17. Mitä sä touhut, kun noin viuhdot, varo hieman…