Keskustelu

Share with:

FacebookTwitterGoogle

Kirjoita

Keskustelua

1. 😆 Nyt linssilude, ja muut…. yritetään pysyä kärryillä, nyt pikkuvierailijoista. Näissä kuvissa KULORASTAS..😜

2. Kalansyöjä tuli yllätetyksi. Onko vieras vai tuttu joka pesään lennähti. Kalansyöjä säikähti, ei tainnut päästä oikein siiville

3. Onkohan aamukala ollut kadoksissa, kun noin huudetaan… Olen pitkään kuunnellut tuota kamera-aisan kolinaa, ei ole tuuli, jokin muu, olen yrittänyt auringon luomasta varjosta katsoa josko liikkuisi, mutta ei..😴 Voi auttakaatte erehtyväistä.

4. Nyt on jälleen yöhiipparin aika.. 😎 Toinen kerta, kun satun kohdalle, majavan yötyön aikaan, siellä ”pimeyden turvin” rakentelee patoaan… hyvää jälkeä tulee, kun on hyvä ”pihavalaistus”..

5. Täällä
    http://www.newfoundlandpower.com/environment/OspreyNestCam.aspx
    on alkanut siipiharjoitukset.
    Nämä kaksi ovat tiiviisti makoilleet pesässä. Mutta mikäs on ollessa kun toinen vanhemmista vahtii. Ja sitkeästi on on seisonut paikallaan suojelemassa pienokaisiaan.
    On niin ihmeellistä poikasten pysyminen näissä pesissä, ei ole kunnon reunoja ja tuolla nyt tuleekin melkoisesti.

6. Viro 1. Mystisen taian ilta…

7. Kiva tietää, ettei siitä ole sinulle vaivaa. Olen ”lintukärpäsen” purema. Sinun ansiosta , kiitos sinulle, opin käyttämään tuota kuvankaappausta

8. Eihän se ole mikään ihme, että harmaantuu. Leski ja on joutunut huolehtimaan koko kesän perheen ruokahuollosta ja siinä sivussa vielä ajamaan vieraita pois.

9. Kiitos Beata jään odottelemaan mielenkiinnolla. Kiva nähdä ketkä ovat pesän seuraavat asukit. Tuliko sinulle kovasti vaivaa?

10. Se on Vasuriki harmaantunu sitten viime näkemän 🙂

11. Nyt olleet pitkään pesällä syömässä ja lepäämässä.Jokin uhkasi mutta mikä.Viime vuonnahan oli Korppi lentelemässä pesän lähellä!

12. JA lisää tulee,nyt on molemmat saanneet kalan!

13. Hei,Seilissä senkun kala valeet jatkuu..

14. Paltamossa Penna (?) kuikuilee kunnon kala kynsissä: kakarat, missä ootte, täällä on safkaa!

15. Kerro Beata mikä on tämä lintu . Olen huono tunnistamaan.

16. Vuokrattavana asunto näköala paikalta. Asunto on hyvin ilmastoitu. Oma sisäänkäynti. Valmiiksi kalustettu. Kaikki mukavuudet. Yhteyden voit ottaa pesän aikaisempiin omistajiin, sitten kun he sattuvat käymään kotosalla. Pidä kiirettä, sillä asuntoa on jo käyty kyselemässä.

17. Kelpaa ihailla ja ihan rauhassa tästä sektorista Saaristomeren kaunista aamumaisemaa. Ei pääse nälkä yllättämään..

18. Tässä lähempi kuva uudesta pesän asukkaasta

19. Näyttää siltä, että uusi asukas on muuttamassa Paltamoon.

20. Helenna, Kiitos, kävin katsomassa linkkisi…😊