Keskustelu

Share with:

FacebookTwitterGoogle

Kirjoita

Keskustelua

1. Ja Nestori jälleen kalan pyynnissä.

2. Olipa näky Seilin pesällä,satumoisin avasin sivun ja mitä minä näinkään

3. Nälkää yritetään pitää loitolla. Koskahan tämä meidän silmänilo alkaa itse pyytämään.Olen luullut että Nestori itsekkin alkaisi pyytämään. Pian on kiire kun pohjantuulet puhaltaa ja kalat käy huonommin pyydykseen. Nestori alappas kokeilla jo itsenäistyä. Iskä ottaa lentosuunnan etelään, niin kuinkas sitten

4. Näen silmän Nestorin siiven alla, pitäisköhän käydä optikolla ,,,, 😶

5. Hei,Nestori kävi syömässä eiliset suolet.

6. Emo ihmeissään… HOPE makaa kyljellään (minustakin erikoista kylkiasento).
    — Peace oli jo ollut ”pitkään” hoidossa —
    Seurasin juuri tuolloin pesäelämää, Hopella oli meneillään alun lentoharjoituksia ja oli tosi vauhdikkaalla tuulella ja pitkään…
    –Tuntia myohemmin– (Kellonajat näkyy kuvissa). Edelleen Hope ”näännyksissä”, emo on käynyt Hopen viereen makamaan, kuin turvaa antamaan? 😮
    — Erikoinen, sanoisin —

7. https://www.youtube.com/watch?v=ss-WXfdPHS0 Toi oksien paikka näyttää olevan tärkeää Romeolle ja Julielle.

• Oli veikeä videon pätkä.. Päivällä kun seurasin pesärakennusta, yhtä keppiä siirrettii ympäri pesää, sitten tuli tosi nokkapokka (minulla kuvia), toinen luovutti ja toinen
      ”härkäpäinen” raahas risun pesän toiseen nurkkaan, se oli totista pesänrakennusta!!
      – -Voi olla että hormonit hyrrää… vauhdilla.😅

8. linssilude

Kyllä nyt Nestorin kupu täyttyy kun vetelee tuon votkaleen kupuunsa

9. Onnellinen Daisi,kauan huutamisen jälkeen tuli elävä kala.

10. linssilude

Nestori pesällä 16.40

11. Kovaa on pyöritys rakkauden huumassa, yhdessä astellaan romppeita, kauaa ei viivytä, kun jo uuttaa tavaraa tupaan tuodaan. On se niin….

12. Testaan… 💙💚💛💜.. 🙃 🦅 …

13. …Jotta tälläiset rakastavaiset…♥️♥️
    FLORIDASSA – Romeo & Juliet

14. Hei! voisiko joku laittaa linkin tuonne Merikotkien pesälle?? Olisin kiinnostunuy seuraamaan! Kiitos jo etukäteen!!! Oliko se pesä Floridassa?

15. Taas on Nestori huutamassa ja nyt lähti taas. Näiden kuvien välissä oli Nestori pesällä kertaalleen.

16. Jälleen tarkkailija, nyt kyllä en nähnyt huutamiseen viittaavaa kuvakulmaa… Tuntuu oudolta jos Nestori ei itseei yhtään kalastele..😮

17. Taas sintti ja sitten kunkku65 ole hyvä.Siellä päin myös jännitetään myrskyä,ihme että avasivat kamerat just nyt..

18. Kiitos Marita Floridan uutisista näkyyhän sielä kamerat olevan avattu,siellä kulmilla vaan on nämä hirmumyrskyt parhaillaan,toivottavasti pesät pysyy ehjänä.Olisihan se taas kiva seurata merikotkien touhuilua.