Keskustelu

Share with:

FacebookTwitterGoogle

Kirjoita

Keskustelua

1. Tässäpä minä…. Romeo tai Juliet. Ken tunnistaa? Eilen iltapäivällä, hän oksallansa istui.🤗

2. Nestori oli pesällä kun aukaisin sivun, kalaa en nähnyt. Siirteli puukeppiä

3. Ruokatunti kelon oksalla tänään 9:38. Kalan tuojaa en nähnyt.

4. Nuoriherra Nestori piipahti pesällä ja korjaili pesänreunoja

5. Hei,en halua pahoittaa kenenkään mieltä mutta olisi tässä loppusuoralla kiva jos kuvissa olisi kello ja päiväys,kun kuitenkin pesäkamera se mahdollistaan.Tiedettäisi sitten milloin pesät tyhjentyi..ei pakko jos ei taho.

6. Nestori ollut kauan pesällä,tulisko kohta kala!

7. Nestorikin odottelee kalaa, veikkaan että ensi viikolla lähtee ☺

8. Kyllä monen tunnin huuto kantoi kalan…

9. Daisikin voisi itse ruveta pikkuhiljaa noutaa fisut ihan itse, Eikä huutaa suu ammollaa pesällä.

10. Daisi se jaksaa huutaa ..taitaa passuuttaa lumen tuloon asti. Kyllä lähte ääntä – korvat soi!

11. Tarkoitan etten onnistunut saamaan kokokuvaa, muuta kuin nokasta ja päästä

12. Laitan vielä samasta kotkasta kuvan kun se pesän reunan takana suki itseään. Kotka oli pitkän ajan siellä. Odotin että olisin saanut vielä kuvan, mutten onnitunut

13. Suu ammollaan Daisi on huutanut kalaa ja Paltamossa Nestori sai kalan.

14. Ensimäisen kuvan laitoin Kello 12.02

15. Vähän yli 12, Satuin tuleemaan sivulle ja näin. Toisen kuvan laitoin vähän myöhemmin sivulle

16. Tälläinen yllättäjä oli Seilinpesällä kello12.40

17. Siellä se vielä pesänsivussa sukii höyheniään. Odotan että saisin vielä kuvan siitä

18. Kyllä on komee lintu vaan mikä on nyt Seilin pesällä!!!!