Keskustelu

Share with:

FacebookTwitterGoogle

Kirjoita

Keskustelua

1. Jotakin tossa piti vissiin tapahtua mutta ei vielä kuitenkaan..

2. Rauhallisesti ottavat myös täällä aamusta.

3. Tämä on kyllä hauska pari, yhä vain joka rakennusaine sovitetaan yhdessä pesään vaikkakin vähän eriävät mielipiteet on rakennustyylistä niillä. 🙂

4. Huomenta! Täällä vietetään aikaa pesällä. Paikallinen aika 1.30.

5. Rauhaisia unia, kera lintusten

6. Helenna. Tämä ”KUMMAJAINEN” ON MINUN ONGELMA!!!! 😎
    -Untuvikko halusi MINULLE selventää tuota asiaa…
    >>>> Luitkos oikein? Viestissäni luki, jotta….. JONKIN LINNUN SEURANTA……
    — SINÄ vastasit, Untuvikolle, at 19:44, ”eipä liity sääksiin”. >>> Missäs nyt mennään??? >>>
    — Kelasin arkistoa pitkälti taaksepäin…. siellä joku ilmaisi tuskasta? — minunko??

7. UNTUVIKKO! 🤗 KIITOS VAIVANNÄÖSTÄSI! ❤
    ….. Laitan viestini tänne, muuten jää kauas…..
    -Oli kiva, kun, selvensit ”kompastuskiveni” todellisuutta/ historiaa.
    . Luulen ymmärtäväni asian, vaikka, en koskaan eläessäni ole kuullutkaan tuollaisista!
    – Näämmä, — ”OPPIA IKÄ KAIKKI” —
    – Tässä vielä yksi kuva – minusta tässä on selvästi samanmoiset kuviot, kuin sinun kuvassasi.
    – Onko nyt niin, että minun pitäisi periaatteessa löytää tämän mehiläishaukka PÄIVIN muuttoreitti syksy 2015, jotta pääsisin näkemään ”omalta kartaltani”, nuo KUMMALLISUUDET??
    — Kyllä nyt on kova polte asiaan, mitekähän tästä selviän? ☺

8. Marita, osuitko juuri tuohon aikaan pesäkameralle, kun toinen oli MAASSA??
    -Enpä ole sitten niin missään nähnyt aikaisemmin maassa. Kaikki risut/rangat sääksetkin maasta hakee… mutta eka kerta, kun nään tällaisen kuvassa.

• Joo,seurasin mihin kamera menee ja sinne alas suuntasi,M15 repi nurtsia ja lennätti sitten tukun pesälle jossa Julietti odotti.Siinä sitten taas pesän rakentamista yhdessä.Ei ole heilläkään ihan yhteisymmärrystä risujen laitosta..

• Kyllä sinulla on TUURIA! Ihmettelen, kun mielestäni minä ”hyppään” niin pajon näillä ”meidän” pesillä, kun sitä aikaa on, mutta, se onkin näissä pesäjutuissa se ”SUOLA”, ken osuu juuri kohdalle, on erikoista ja saa livenä
        otoksen.. 🤗

9. Taitaa olla J&R viimeistä huutoa oleva ovimalli,,,, Kumpikohan on koelennolla.

10. Hei,tossa pesäpuun alla on nurmikenttä ja sieltä tota pehmikettä käydään repimässä Harrietin pesään,kummatkin nyt pesällä!

11. On vilinää pesällä. Korppiparvi kierteli ja joku istahti pesälle

12. Tämä pesä on kameran kuvakulmasta katsottuna, muuttunut tänää, kuin muurahaispesäksi. 🤐

13. Monen moista tekniikkaa, ovat tosi ahkerat LINTUHARRASTAJAT vaivautuneet asentamaan pesille – MEIDÄN ILOKSEMME – ei ole vain yksi kaapeli, vaan niputtain. Hieno homma! 😊-

14. Tietääkö joku mitä ovat nämä kummajaiset??

15. Merja ja Marita. Minun kuva kotkasta – onko jotain tuttua?? Kävin vähän ”vieraissa”😂

16. Kyllä nyt into nousee, kun tollsisia kuvia näkee.
    — Minä tähän laitan tällaisen.. onko tuttua?

17. On se kyllä hulppee lintu,ei näitä näe koskaan muuta kun nyt täällä Seilissä!!

18. Nauvolainen palasi ärsyttämää kotkaa,ei ihan tykkää näköjään..